onsdag 1 december 2010

Jul ..jul strålande jul...



Ja, jag är jättestolt över min fina ljuskrona över köksön. Köpte den på kvarntorgets julmarknad och klädde den med buxbom och röda sidenband. Den förde verkligen in julen hos oss ännu mer...MYSPYS
Min underbara kollega som nu även fått en liten Moltas(GRATTIS) har hjälpt mig med min idé om dessa kuddar. Hon är jätteduktig på sy och tillsammans blev det sååå fint. Kul att förverkliga små idéer. Vill bara ha tid till mer. Inspirationen och kreativiteten flödar....

Massor av snöiga kramar
Vive

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    ååå så fina bilder du visar...
    Riktigt juliga & mysiga!!
    Jag gillar din krona....så fin.

    Häftig ideé med bokstäverna...blev sugen på harmas där;)

    Visst var presenterna fina...barnen har inte så höga krav...M önskar sig böcker om fosiler & E önskar sig en docka. K han gillarallt med Buzz & Woody...ja så ngn fantasi har man då inte...

    Kramar!!

    SvaraRadera